Tuesday, June 3, 2008

Berita Tergempar


...hmm... dah lama aku tak post kat sini...

...first aku rasa seronok menerima kehadiran seorang puteri, Shafieya Aisha (ntah.. ejaan ni betui ka dak) dalam keluarga Sudin baru2 ni... ini kira genarasi 'S' yang keenam...hehehhehe... welcome to da club my dear Fiya....

...secondly aku dipanggil mengadap bos pagi2 tadi... ingatkan apa pasal... rupanya dia tunjuk kat aku surat pertukaran ke UiTM Kedah berkuatkuasa 16hb Jun 2008...

...hmm... akhirnya aku tinggalkan jua bumi shah alam ini... dari negeri PKR ke negeri PAS... buhahahahahaha.... hatiku berbelah bagi... projek byk terbengkalai kat sini...

...apapun hidup mesti diteruskan... apapun aku bersyukur sebab dapat tukaq walaupun tak dapat ke UiTM Pulau Pinang... huhuhuhuhu... leceh la tak cuti hari ahad....

...tapi yang penting dekat dengan isteri dan keluarga yang tersayang... cuma sikit terkilan sebab bisnes dok tgh maju kat sini... hehehehehhe....


...selamat tinggal shah alam.... hanya tinggal 1001 kenangan...

0 comments:

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com